KUNJUNGILAH !!!!

TERIMA KASIH Telah Mengunjungi Blog Ini


Senin, 16 Januari 2012

Nasib Cinta Ku

sungguh malangnya nasib cintaku
tiada pernah mendapatkan sambutan,
sambutan dari hati sang kekasih,
hanya secebis cinta yang palsu
yang membuat kecewa dihatiku

beginilah nasib cintaku....
punya kekasih akan tetapi cintanya palsu
cintanya tiada sesuci cinta yang ada dihatiku
membuat cinta cinta yang ada dihatiku semakin sendu

oh tuhanku...................
kapankah masanya aku akan menerima cinta yang suci
dari sebuah hati yang sucimurni...?
untuk merobah nasib cintaku dari pada kedukaan yang tiada tara
kepada kemanisan kebahagiaan yang slalu ku tunggu

apakah hanya sampai disini nasib cintaku....?

oh cintaku..................

engkau.............!!
mana janjimu yang telah kau ikrarkan dulu
mana janji yang telah kau ucapkan dulu

engkau tinggalkan ........???
engkau hancurkan .........???

musnahlah sudah semua harapanku
alangkah sakitnya rasa dihatiku
bagaikan kembang layu disiram minyak
hancur sudah hatiku kembali
karena janji engkau pungkiri dan khianati
kini hidupku terasa sepi
betapa kejam pendirianmu
cintaku kini kau bawa berlalu

biarkanlah aku...................!!
lupakanlah aku...................!!
biarkanlah aku pergi..........!!

jangan kau tanya kemana aku pergi
cinta dan sayangilah dia
sebagai mana kau mencintai aku
sebagai pengganti aku, diriku
dia itu adalah sahabat baru bagiku.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar